Bonjour!

Wij zijn Maarten en Tamara, de oprichters van Het Pandje.

Soms valt alles ineens op z'n plek en worden dromen werkelijkheid

Het begon 2024 met het uitspreken van onze droom (die we eigenlijk al wat langer voelden sluimeren). We wilden een plek die aanvoelt als tweede huis. Voor onze eigen business. En om te delen! Een fijne plek voor meetings, workshops, heidagen. Om samen te komen en te creëren. Om bekenden of juist nieuwe mensen te ontmoeten. Of juist om even niks te moeten. We zagen het al helemaal voor ons.
En ineens kwam daar Het Pandje op ons pad. Een kans waar we direct ja op hebben gezegd!

Welkom

Met de intentie dat het een plek wordt waar jij graag komt.
Om te ontmoeten of te ont-moeten. Waar je volle bak komt werken en/of geniet van heerlijke koffie. Waar je de ruimte voelt om te creëren, voor jezelf of samen met anderen. Een plek waarvan je als je binnenkomt denkt "oh fijn hier".

Welkom! We zien je graag snel.

 

 

trotse founders Het Pandje
Maarten Zuur_HQ-min

Maarten Zuur

Na jarenlange ervaring als account manager/director binnen marketing en sales, werk ik nu vooral aan strategische projecten voor merken en creatieve bureaus. Ik help organisaties groeien, bouw sterke klantrelaties en begeleid marketing teams in het vinden van focus en richting.

Met Het Pandje voeg ik daar een nieuw hoofdstuk aan toe: een plek die inspireert, ruimte biedt aan creativiteit en waar ideeën kunnen ontstaan. Voor mij is dit niet alleen een werkplek, maar ook een plek om te verbinden en samen te bouwen.

Naast mijn interim consultancy werk, ben ik fotograaf en videomaker. Onze twee wereldreizen met Tamara en onze dochter Vivian hebben dat vuurtje verder aangewakkerd.

Het Pandje voelt als de ideale plek waar al deze werelden samenkomen. En waar ik mijn liefde voor creëren kan delen met anderen.

Ik nodig je graag uit om deze ruimte te ervaren: of je nu langskomt om te werken, een event organiseert of gewoon inspiratie zoekt.

Tamara Tunderman

Tamara Tunderman

Met een achtergrond in bedrijfskunde en jarenlange ervaring als client service manager in de corporate wereld besloot ik jaren geleden het roer om te gooien. Ik nam afscheid van mijn baan in loondienst.

Na een waardevol pad van persoonlijke en zakelijke ontwikkeling én twee onvergetelijke wereldreizen met ons gezin, staan we nu aan de start van een nieuw avontuur.

Onze droom! Wat ooit begon als een schets op een kladblaadje, wordt nu werkelijkheid.

Het creëren van een fijne, inspirerende en rustige ruimte. Voor de breathwork-sessies, het leiderschapsprogramma en de business retreats die ik faciliteer. Maar ook een plek waar nieuwe ideeën volop stromen. Ik kijk ernaar uit om (samen met jou?!) mooie events, lezingen of workshops te organiseren. Die inspireren en like-minded (en like-hearted) mensen met elkaar verbindt. En natuurlijk ontvang ik je graag wanneer je de ruimte huurt of langskomt om te werken.

Op deze plek mag alles samenkomen!

Een impressie van ons bouw avontuur

Eindelijk mochten we 23 augustus 2025 de sleutel in ontvangst nemen. Wat een tof moment!

Vanaf dat moment volle bak aan de slag om de benodigde klussers in te schakelen. En hoe fijn dat iedereen die we nodig hadden net een plekje vrij had in hun planning, waardoor alle werkzaamheden strak achter elkaar gedaan konden worden.

Ondertussen werd het voor ons echt tijd om knopen door te hakken voor de inrichting, na maanden lang opties overwegen. En het heeft ons zo geholpen dat we de ruimte nu echt konden beleven. Onze stijl werd steeds duidelijker. En de beslissingen gingen eigenlijk best gemakkelijk. En dat met toch twee mensen, twee smaken.

Het is onwijs bijzonder om ideeën die we al zo lang hadden nu stap voor stap in realiteit te zien. Een droom die zich langzaam ontvouwt.

En nu zitten we gewoon écht hier aan de tafel te werken, drinken we ons koffietje in het zonnetje, verwelkomen we onze gasten. Zoals we het ooit in ons gedachten zagen.

Zonder concreet plan, maar met een heldere visie gedragen in ons harten, geloven we dat Het Pandje voor ons en onze gasten een mooie en waardevolle plek gaat zijn.