Welkom bij Het Pandje!
Een kleinschalige, sfeervolle en inspirerende plek die jouw bijeenkomst nog meer betekenis geeft.
locatie
Gelegen in Rotterdam-Nesselande
5 min. van de snelweg A20
1,8 km van treinstation Nieuwerkerk a/d IJssel
1,4 km van metrostation Nesselande
Gratis parkeren in de buurt.
openingstijden
Standaard openingstijden:
ochtend 8:30 - 13:00
middag 13:00 - 17:30
avond 18:00 - 22:00
Voor andere tijden kijken we in overleg wat er mogelijk is.
de ruimte
De lichte ruimte beneden is voorzien van keuken en toilet.
De vide maakt het ruimtelijk en boven is nog een extra verdieping die je kunt gebruiken.
Aantal personen:
aan de tafel = max 10
cirkel met stoelen = max 12
Na ontvangst heb je de ruimte exclusief tot je beschikking.
inclusief
Wifi, bluetooth speaker, beamer, vergader-box (papier, pennen, markers, post-it)
Goede bonen koffie & (munt / gember) thee, water, vers fruit & noten, cookies & candy.
Gebruik van de kleine fijne keuken: met koelkast, een inductieplaat en voldoende glazen, servies en bestek.
Optioneel: ontbijt, lunch, borrel, fris.
tarief (excl. btw)
ochtend of middag (4u)
€ 295,00
hele dag (9u)
€ 450,00
avond (min. 2u)
€ 60,00 p/u
weekend per dagdeel (4u)
€ 150,00
weekend per dag (9u)
€ 300,00
extra uur
€ 60,00
speciaal tarief voor kleine groepen (1-3 personen):
€ 25,00 p.u
Aan de rand van Rotterdam, bijna grenzend aan de polder vind je Het Pandje.
Een plek waar de inspiratie en de levendigheid van de stad samenkomt met de rust en ruimte uit de natuur.
Een plek waar Jij, verbinding, inspiratie en creëren centraal staan.
De kracht van een andere omgeving
Een andere omgeving, een ander perspectief
Bij Het Pandje geloven we in de kracht van een andere omgeving. Soms heb je simpelweg een andere plek nodig om weer tot rust te komen, nieuwe inspiratie op te doen of je creativiteit de ruimte te geven. Weg van de vertrouwde werkplek ontstaat er ruimte voor frisse ideeën, heldere inzichten en echte focus.
Of het nu gaat om een brainstormsessie, teamdag, workshop, coachingstraject of vergadering, een andere omgeving zorgt voor een ander perspectief. En dat kan precies zijn wat jouw bijeenkomst nét dat beetje extra geeft.
Een stijlvolle, warme en inspirerende plek
Het Pandje is meer dan alleen een ruimte. Het is een plek waar sfeer, stijl en functionaliteit samenkomen, zodat je je meteen thuis voelt én je toch van alle gemakken voorzien bent.
Kom langs, ervaar het zelf en ontdek wat de kracht van een andere omgeving en weg uit de dagelijkse drukte voor jou kan betekenen.
Voel je welkom!
Voordat jullie langskomen, zorgen we dat alles klaar staat zoals we hebben besproken. Geen stress, geen gedoe.
Bij aankomst worden jullie persoonlijk ontvangen. We maken jullie wegwijs in de ruimte. Daarna is Het Pandje exclusief van jullie..
Maak het vooral je eigen plek en doe alsof je thuis bent.
We nodigen je uit om Het Pandje echt als jullie eigen plek te gebruiken. Dat het een waardevolle plek is, waar je in een rustige setting en even weg van alledag, alles uit jouw bijeenkomst kunt halen.
Verzorgt en ontzorgt bij Het Pandje
Bij Het Pandje maken we het je zo makkelijk mogelijk, zodat jij alle focus kunt hebben op je bijeenkomst. Daarom is er veel all-inclusive als je de ruimte huurt:
- Je maakt exclusief gebruik van de ruimte (34m2) met veel daglicht. De vide maakt het heel ruimtelijk en de verdieping (14m2) boven, met Frans balkon, zorgt voor een extra plek om te gebruiken.
- Wanneer je bij ons komt zorgen we voor goede koffie en/of cappuccino, heerlijke (verse munt/gember) thee, vers fruit en (gezond) lekkers.
- Je kunt gebruik maken van de kleine fijne keuken, voorzien van koelkast en inductieplaat en servies.
- Natuurlijk is er snelle wifi, er staat een beamer en bluetooth speaker en er staat een vergader-box tot je beschikking met papier, pennen, markers en post-it.
Bij Het Pandje denken we we graag met je mee!
Naast de standaard faciliteiten bieden we een aantal extra opties:
- Brainstormen:
We denken met veel plezier mee om jouw event zo waardevol mogelijk te maken. - Catering:
Willen jullie geheel verzorgd genieten van de dag, dan hebben we een aantal catering opties met liefde samengesteld:- een ontbijt Parisien voor een goede start van de dag
- diverse lunch opties
- een heerlijke Pandje's Plank als snack of voor bij de borrel
- heb je wat te vieren? kies dan voor een celebrate with champagne-arrangement
- Video/foto:
Wil je dat we je ondersteunen met het vastleggen (video/foto) van jouw event? Ook dat kan! Maarten vertelt je - als content creator - met veel plezier wat er mogelijk is. - Op de agenda:
Heb je een event, lezing of workshop met open inschrijving die aansluit bij onze missie van 'verbinden, inspireren & creëren' en sta je open voor nieuwe deelnemers? Dan kunnen we jouw bijeenkomst toevoegen aan onze agenda.
Heb je een ander mooi idee? Voor specifieke wensen staan we altijd open. Laat het weten en we kijken met elkaar naar de mogelijkheden.
Het Pandje is een perfecte plek om samen te komen voor een team vergadering, workshop, lezing of 1:1 gesprek.
team vergadering / heidag / strategiesessie
Een inspirerende plek voor effectieve vergaderingen. Kom samen met je team om te reflecteren, te brainstormen, nieuwe plannen te maken of juist voor team building.
workshop / training / lezing / presentatie
In een kleinschalige setting jouw workshop geven. Inspireer anderen en geef maximale waarde met goede koffie, thee en het lekkers dat voor jullie klaar staat.
zakelijke lunch in privesfeer
Op zoek naar een stijlvolle ruimte voor een zakelijke lunch in privésfeer? Wij ontvangen jullie graag. In overleg regelen we een lunch die aansluit bij jullie wensen.
1:1 afspraak / coach sessie
Aan de tafel, bij 'het zitje' of juist boven, je vindt altijd een fijne plek voor een 1:1 gesprek. Of het gaat om een sollicitatie, een coaching of zakelijke afspraak, je hebt alle privacy.
opname podcast, masterclass / fotoshoot
Kom de nieuwste aflevering van jouw podcast of masterclass in alle rust opnemen. Of gebruik de ruimte voor een fotoshoot. Jij zorgt voor de apparatuur, wij voor de plek!
vergadertafel 6 personen
vergadertafel 10 personen
kring opstelling 10 personen
FAQ
CONTACT
We denken graag met je mee om jouw bijeenkomst tot een succes te maken!
Neem contact met ons op voor je vragen, specifieke wensen of vraag direct een vrijblijvende offerte aan!